"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

Hari Yang Indah



Assalammuallaikum...



hari yg indah?.... maksudnya apa?..... alah, korang ni, tk lh indah sgt pn... sj ja tu.. nk menmbahkn posting aku ni.. sorry lh korang, aku ni tk lh pandai sgt pn berstory... hehehe...simple2 ja bh.. hari ni aku menjalankn rutin harian seperti biasa lh... bgn2 tidur td pagi, dh kemas2 umah,buat sarapan, hntr anak & adik pegi skolah... jadual aku padat btl skrg ni... kadang2 ja blh relax.. lau cuti skolah br lh blh rehat...tk tau lh napa hr ni aku hepi sgt tau... tk lh hr2 yg lain aku sedih...




 hari ni hatiku senang ja, tp syukur lh kn... kita masih bernyawa lg & bersama org2 yg kita sygi.. amin....oh ya hr ni ayah aku balik dr labuan... rehat lh tu coz penat keja kn.. adik aku pn ada gak dr labuan... lau dia ada meriah rumah ni... bila lg berkumpul 1 family kn.. lau dh masing2 buzy dgn keja tk lh berkumpul mcm ni... tp yg penting aku hepi.... hubby pn tk keja... Happy sgt2...  


korang pn mesti hepi2 ya jgn lh sedih2 bh... smile always korang.... bye2... wassalam....









Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi