"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Penat!!!! @



Selamat malam semua...




tk tidur lg ke?.. aku pn belum lg nk tidur.. aku baru balik dr pekan td pegi tengok org buat konsert kat depan dewan, promosi broadband juga diadakan.. aku & hubby pegi tgk2 je kt sna..
drpd bosan kt umah kn... anak aku pn ikut sekali.. smpai kt sna kami jln2 pegi tgk org menyanyi.. song yg new2 lh diorg nyanyikn.. terhibur jg sikit2.. 




tp yg penatnya asyik berdiri,sakit kaki aku.. apalg anak aku cerewet.. penat dia berdiri, terpaksa lh hubby aku angkat dia.. dh hmpir2 1 jam juga kami kat sna.. pastu baru kami balik..
kat sna mcm2 juga org aku jumpa... ada yg gedik2,ada yg minta puji, ada yg berpasangan & juga org bawa baby2 yg masih kecil.. aduh,, napa lh diorg bw baby2 tu malam2 gni.. kecian tau.. aku tk pla berani bw baby pegi malam2.. takut pla jd apa2.. baik tk payah lh pegi lau ada baby kecik.. 




ok lh korang, aku ngantuk sangat dh ni.. esok insyallah aku berblog lg ok... malam semua... Wassalam.. 












Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi