"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

Insiden yang Melucukan


Assalammuallaikum...

hari yang indah, mulakn hidup anda dgn senyuman... bersyukur kita atas rezeki yg diberikn pd kita.. amin.. aku juga bersyukur dgn rezeki yg diberikn pd aku & family... mudah-mudahan korang juga sma... amin sekali lg.. setiap apa yg kita ungkapkn adalah sebuah doa, jd ungkapkn lh kata2 yg baik... ok korang... 

berbalik pd story, hahaha.. hampir2 lupa, hari selasa tu aku & mama aku pegi ke pekan nk beli brg rumah.. tau lh dh jd isteri org ni kena pandai beli brg umah... huhuhu...harus jimat & bijak... selepas aku hntr anak & adik aku ke skolah aku pn jalan lh terus pegi pkn... dh beli brg semua kami pn balik..


jam dh menunjukkn hmpir2 jam 11.30am.. so aku pn driving dlm 60km-80km(laju).. aku tk juga berani nk bw laju lau ada org ikut... biar lmbt asal selamat... smpai aku kt sebuah selekoh kn, punyalh aku terkejut coz ada JPJ(diorg tu nk cari kereta yg buat kesalahan lh tu)... aku tk lh takut, aku tgk mama aku tk pakai tali pinggng, jd aku suruh lh dia pakai kn... tk tau lh napa tu tali pinggng buang tabiat... balik2 mama aku tarik tu tali pinggang tk dpt juga.. aku kn di sebelah ketawa berabis... bkn apa kn hmpir dkt dh dgn jpj 2....


takut kena saman bh.. hahaha.. lepas ja kami dr jpj tu aku & mama pn ketawa sepnjg jln ... kelucuan kn... gara2 nk cepat smpi di skolh blh2 lupa pakai tali pinggng.. aduh... mama aku ni buat lawak lg tau.. ok lh korang... nasihat aku kt sni, sapa2 drive tu pakai lh tali pinggang sblm memulakn perjalanan ansda ...ok... bye... wassalam... 









Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi