"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

Biarlah Rahsia (^^,)


Assalammualaikum....

Story lama nie... hehehe.. takut pla nk story ni.... bkn apa lau aku story terbuka lh secret aku... hahaha...

ok lh.... story ja lh... time skolah dulu kn aku & kwn aku seorg nie minat sgt kt barangan berjenama... mcm 

adidas, nike, & converse... gara2 tu aku & kwn aku excited sgt... kami rancanglh nk pegi ke k.k hari 

sabtu(kononlh) tp, jd juga setelah aku ni dipujuk2.. teman aku tu popuan ya bkn lelaki...nama dia ting shau 

chen(bestfriend)... first,aku tk nak lh pegi sna, kn tk biasa jln dgn org lain selain dgn family ja... teman aku tu 

pujuk lh smpai aku nk dia kata aku ja belanja ko makan & tambang pegi sna.... jd aku on ja lh... kena 

belanja sapa tk nk kn.... jgn tolak rezeki... tk baik(cewah..) saja ja tu....

Dh tiba masa nya kami pegi sna dr pagi smpai petang, kami pegi butik adidas,nike & converse tu, jadi kami

beli lh apa yg kami berkenan... nasib juga aku ada simpan duit sikit2 time tu untuk beli jenama kesukaanku...

hahaha... aku beli dompet converse, pencil case converse & keychain adidas.. wah... best sgt... hepi sgt ni...

dh puas round2 kami pn balik naik bas... (balik coz dh smpai hajat nk pegi kk lh katakn)...  Ibu & ayah aku

tk tahu tu aku pegi sna smpai skrg diorg tk tau... maafkn aku ya.... (skrg br nk minta maaf kn)... hehehe...

Tp smpai skrg aku memang minat kat barangan berjenama lau nk beli pn mesti kumpul duit... br lh tercapai

apa yg di impikn... ok... tu ja lh.... bye.. ^^,







Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi