"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

Langgar Lari

Assalammualaikum.....

hai korang, apa khabar?.... mudah-mdhn baik2 je ya....
nk story skit pasal kelmarin@semalam.. first, aku, hubby & anak aku g Tamu di Kuala penyu tu, nk beli brg skit.. so lps ampaikt sna tu kitaorg pn cari lh parking kereta, pusing2 tiba2 nmpk motor org tu jatuh parit, astagfirullahalazim,... aku ingat ada org lh kt motor tu tp nasib tkda, kereta proton tu langgar motor tu pastu dia cabut lari ja,.. kecian btl kt org pnya motor tu, jahat btl lh org tu, lau pn dh langgar bantu lh dia naikkn motor dia tu... tp kn, aku masih ingat lg nombr plat kereta tu.. tp biarlh rahsia...
kami pegi tgk lh motor tu.. gara2 org tu motor dia rosak.. cian btl, langgar lari ja dia tu... ok, tu ja lh nk story... tq coz sudi baca post sy ni... ^^,...
Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi