"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

Nama Samaran!!!!

Haaaaaaaaaaaaaaaloooooooooooooooooo....

smile... (^_^)..... aduh.. skit badan aku ni.. gara2 bantuin hubby aku mesin rumput... hehehe... mesti korang

 heran kn nama ada nama misz kiey kt bawah post aku ni kn... mesti korang tertanya2.. apasal ada nama tu?

 dr mna datngnya?.... dr langit ke?... oh.. tidak.. tidak... korang nk tau juga... ok lh aku bgtau... nama tu 

spesial sgt tau, aku time skolah dlu kwn2 aku panggil kecik, tk tau lh napa, mybe bdn aku kecik agaknya.. 

huhuhu... tp kn yg mencantikkn nama aku kpd misz kiey tu adalah my bestfiend,.. ci Apple dania.. nk tgk 

gmbar dia?... ni dia...(cantik kn)...



dh tau kn... dia lh yg namakn aku MISZ KIEY... tq... apple dania... bijak2... aku dulu kn slalu bsms dgn dia 

dia panggil lh aku dgn nama tu... hehehe...byk jg nama samaran yg org reka buat aku.. nnt aku story ya... ok 

korang... wassalam









Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi