"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

Aku Seorang Yang Cuai (part 1)


Menarik tk tajuk dia?.. (tk lh menarik sgt pn kn)... puji diri lh pla... Aku nk cerita ni tentang kecuaian yg 
pernah aku perbuat... malu pla aku... 

Kecuaian Pertama(tahap 1).. 
story dia mcm ni... time aku dh hbs skolah & aku dh pn married, aku dh pandai pandu kereta, so aku lh driver buat mama & adik2 aku coz beliau time tu kerja kat Tawau,.. setiap hujung bulan beliau aku balik lh ke beaufort.. ada masa tu dia dr tawau pagi, naik bas dr sna smpai kt sni malam... jd aku n mama aku pn tggu dia smpai kt bandar... kami parking dkt mini market... tggu punya tggu smpai dh ayah aku naik bas... hehehe.. gembira ayah ku plg... time tu br gaji, so kami pn pegi beli brg sekejap, sebelum turun kereta ayah aku pesan tak payah kunci kereta.. aku tk lh dengar ayah aku ckp tu,aku pegi kunci juga kereta tu.. pastu aku cari2 kunci kereta tkda, ya allah rupanya kunci tu tertinggal kat dalam kereta... aku takut sgt.. bkn takut apa...(takut kena marah).. aku pegi tmpt mama aku lh aku bisik2 kt dia, aku kata kunci tertinggal kt dlm kereta... punya diorg bising kt aku... aku diam ja lh... aku telefon hubby aku suruh ambil kunci pendua kt umah... beliau aku bkn bising napa,dia ckp sudah lh dia 1 hari dlm perjalanan, aku boleh buat cuai lg... tp beliau aku tk juga marah sgt... dh selesai pn... lain kali jgn cuai ok... nasihat diri sndiri...







Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi