"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

Jangan Kedekut Ilmu!!!!





Assalammuallaikum....


selamat malam semua.... malam ni sejuk sgt lh... tp sygnya tkda 

bintang.... lau lh ada bintang boleh lh aku bermimpi smpai ke 

bintang.. ewah... mengelamun nampak.... tk lh korang... sj buat

iklan...


to the point aja ya... aku sebenarnya tk suka lh org yg kedekut 

ilmu ni.. mcm ja dia tu pandai sgt wa... buat org geram jew 

tau.. aku pn dlu pernah juga skolah, tp tk lh mcm insan seorg 

ni... nk tnya pn dia kata tk tau padahal dia pernah buat..

aduh...hai kawan, ilmu tu tk bw smpai mati je tau.. hidup ni

cuma pinjaman je... agak2 lh wei... wlwpn kita pandai tk salah 

kita curahkn ilmu tu pd yg tk pandai(kurang pandai).. insyallah,

ilmu kita akn bertambah... jgn lh sombong sgt,tk baik.. nnt

memakan diri.. 


kita ni hidup tk lh sempurna sgt pn... mcm aku dulu pn aku ajar 

kwn2 aku time skolah dulu2... apa yg aku tau aku ajarkn lh kt 

diorg, itu yg buat kita bertambah ilmu di dada.. aku tk mengarut

tp kenyataan mmg mcm tu..jgnlh takbur dgn apa yg kamu ada... 

kongsi lh ilmu tu pd yg tk tau..



Jgn bila satu hr nnt kau jg akn merasakn perkara yg sama mcmana 

kamu buat kat owg lain.. pasti ada balasannya tu... bila tu 

terjadi kamu nk buat apa?... menyesal dh buat owg lain mcm tu?..

haha.. padan muka kamu... sapa suruh tk dgr nasihat owg tua...

"Buat Baik balasannya baik, tp lau kita ni buat jahat

balasannya yg akn menimpa kita juga akn jahat".. berputar balik 

pd diri kamu.. jd, pikir2 kn lh ye.... ok...


p/s: jgn nk tunjuk pandai pla...kongsi ilmu dgn kwn2...















Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi