"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

Setiap manusia Berbeza

di dunia ni ada lelaki & wanita,
jantina yg berbeza,
begitu jg sifat & perangai manusia,
ada yg jahat, baik, kurang baik & macam2 lg,
lau kita jmpa dgn org baik kira ok lh kn, tp lau yg jahat????
mcmana nk atasinya???
nk buat jahat jg ke?...


pd pendapat aku lh kn,
biar org tu jahat kt kita tp kita jgn bls dgn kejahatan jg bh,
ndk baik bh kn,
biarlh dia dgn dunianya kita cuma perlu nasihantkn dia ja,
lau dia dgr kira ok je, lau tk nk dgr sendiri nk ingat lh,..


tp aku plg tk suka dgn org yg samakn aku dgn org lain,
sakit hati aku tau,
aku sabar ja tu,
wlw sakit hati mna pn aku blh tahan perasaan aku ni,
tp smpai bila????


aku diam.........diam......& diam ja...
2 ja aku buat skrg...
aku tak suka diriku di samakn dgn org lain OK....
tolong lh fahami diriku...


Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi