"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

Aku Seorang yang Cuai (part 3)


kecuaian ketiga:

hai again... balik2 ja dia ni.... sory.... hr tu aku ada story kn pasal ni.. so ni smbungan nya lg... ok mcm ni, selama 3 hr aku lupa yg lesen memandu, kad bank aku hilang.. aku buat selama ja lh selama 3 hari tu.. mcm tkda apa2 ni... minta puji kn... apa tidak nya buzy melulu... hahaha.. tau lh org ada hubby n anak ni kn... jd kn lepas 3 hr tu aku tnya lh hubby aku, dia nmpk ke tk lesen & kad bank tu dia ckp tkda, time tu malam... jd kn sudah gtu aku pn cari balik lesen tu... hubby aku pn ikut cari juga, 1rumah dh cari ni tp tkda juga.. kt kereta pn tkda...bingung ni...




 astagfirullahalazim... mengucap aku blik2....jd kn hubby aku ckp lau tkda lesen skrg tk blh lau tk bw lesen memandu tu akn di saman, hahaha.. apa lg aku semangat mencari... hmpirsetengah jam gak mencari... last2 aku pegi tgk kt tong sampah, mna lh tau kot2 ada kn... cari pnya cari akhirnya jumpa dompet tmpt aku simpan lesen & kad bank 2,.. alhamdullilah...




 aku buka lh tu dompet,aku tgk tkda kt dalam, makin buntu lh pla aku... hubby aku pegi cari kt kereta balik.. cari2 jumpa kt kereta... hahaha... hepi terus aku, bukan apa takut lh pla kena saman... hehehe...tq hubby... kata hubby aku lain kali lau ndk mau hilang bw beg besar tu pegi jln... bukan apa aku ni biasa bw handbag pegi mna2 tuk simpan kunci kereta,dompet telefon.. tk tau lh napa masa aku pegi jalan dgn mama aku kn aku bw dompet kecil ja... dh nasib aku mcm tu kn nk wat mcmana.... nasihat buat diri aku= jangan jadi lalai... btl tk?... 








Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi