"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

Jalan-jalan Cari Makan





Assalammualaikum...


selamat malam korang.. ada yg tertidur dh kn... aku pn nk tidur juga tp nk sent post dulu kt blog ni... td lps maghrib, aku,hubby & anak aku pegi jalan2 kt pekan... saja je makan angin.. tk lh gurau je.. nk cari makan malam lh.. lama dh tk kluar makan.. so, pegi makan kt restoran lh... aku suka makan nasi goreng ayam & restoran tmpt selalu kami makan... aku order dgn horlicks panas,.. nyum... nyum.. sedap sgt... 




dh kenyang perut, then kami pn pegi tamu cari Bakso lg,.. hahaha.. perut aku tk kenyang2 lg tu... dh mkn di restoran, nk juga mkn bakso lg.. gila btl perut aku ni.. kecil2 tp kuat makan.. hahaha..
bila lg kn nk mkn.. jarang juga aku mkn bakso tu.. pegi tamu nk beli sayur & cari ikan... 




aku smpai umah pening2 dh... apa tidaknya makan melulu... ish.. ish... terkejut agaknya perut aku tu.. lau dh nk makan, makan je tk pyh nk pikir2 lg.. aku takpa biar mkn banyak badan ak mantain je... korang mcm tu juga ke?... tkpa lh biar apa pn bentuk fizikal kita jgn malu & segan.. tu semua tuhan yg tentukn.. ok.. biar apa org cakap jgn peduli.. aku dh puas dh org cakap mcm2 kat aku ni, aku tk peduli, diorg sakit hati tgk kita mcm tu... hahaha.. padam muka diorg kn.. ok.. jgn malu ye.. hidup harus diteruskn, kita dgn diri kita, diorg dgn diri diorg lh kn... ok korang... 


Wassalam...














Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi