"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Hobi Baru Hubby @







Assalammualaikum...


Korang dh mkn ke?.... alhamdullilah...dh kenyang ye... hehehe..


aku pn dh mkn... ok berbalik pd story aku... tentang hubby aku

lh.. sayang aku tu... kenal tk?... gurau ye... lps makan td terus 


dia jalan pegi dewan untk main badminton.. itulh hobi baru dia 


skrg ni, tp baik juga kn, dari dia asyik keja je... bosan lh pla,


lau tkda aktiviti tu kn...




boleh juga kurangkn berat badan sikit.. hahaha.. tkpa lh lau dia


hari2 main badminton tu boleh kurus juga tu.. senaman lh katakn..


hubby aku ni memang tk boleh duduk diam.. ada ja aktiviti@hobi 


baru yg dia buat... aku pn nak juga ikut tapi semua diorg lelaki,


takkn lh aku nk bercampur dgn diorg kn, malu pla aku... tkpa lh,


duduk umah je lh.. kn surirumah... 




ok lh hubby apa yg hubby buat aku sentiasa sokong untuk kesihtn 


juga tu.. badan sihat otak pn cergas,.. jadi tk lh penyakit tu ada


kn...


ok... wassalam...










Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi