"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

Berat badan Ikhwan!!!





Assalammuallaikum...

 

Halo.... Kira2 brapa berat badan korang?... ada naik tk bulan ni?.. atau dh turun?... kalau korang tnya kt 

aku... alah,tk pyh lh... berat bdn aku mantain je tiap bulan... tk naik & tk turun... tp yg buat aku hepi anak

aku c ikhwan beraat badan dia bertmbah... bertambah dr 17kg kpd 21 kg.... hehehe.. dh obesiti... tp aku

tnya kt nurse yg timbang berat bdn dia tu obesiti dia tk lh teruk sgt.. tp yg penting mantain kn.. ok nurse...


apa tidak berat bdn bertambah, kt skolah makan 2 kali, plg skolah makan lg... kuat btl dia mkn.... mkn 

vitamin jg dia kt skolah tu... kira ok lh kn... menjamin kesihatan dia... amin... tp yg buat aku risau sgt lau dh

demam, berat bdn dia turun... syukur lh skrg ni dia jarang demam.. tp biar pn demam2 nk juga pegi skola..

semangat btl anak c karim ni(nama abah)... org panggil dia mcm tu lh... hahaha...  

 
anak c karim pn anak aku juga bh... aku mak dia.. hehehe.. ok, skrg ni ikut dh rajin sgt buat keja umah,

sbb hr2 cikgu dia bg keja umah, alhamdullilah... mudah-mudahn smpai besar mcm tu,amin... doa ibu buat 

anak.. korang doakn juga ye... tq... wassalam...























Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi