"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Good Night Semua @



Assalammuallaikum...




selamat malam semua... korang belum tidur lg..... jgn tidur lambat sgt tau, tk baik tuk kesihatan... aku ni dh mengantuk sgt tp nk tunggu hubby aku balik dr main badminton.. belum balik lg lh... belum kunci pintu lg ni.. mana pla hubby ni.. mata ni dh tk tahan dh ni.. cepat lh balik hubby.. 




korang tidur lh ye... esok cuti skolah dh.. boleh rehat kn diri di hari sabtu & ahad kn.. sekali sekala bawa family pegi jalan2 ok...
aku ni belum ada perancangan lg ni.. tk tau lh nk pegi mna.. lgpn bosan duduk kt umah ni.. tension!!!!.. & bosan!!!!.. asyik buat keja kt umah je ni.. sakit badan tau..




ok lh korang.. sweet dream.. night... Wassalam...




















Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi