"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

Kejadian Semalam


Assalammualaikum...... 

korang sihat tk?.. aku harap korang semua sihat.... alhamdullilah... 

nk story ni kt korang kejadian semalam... semalam aku &  hubby bw anak aku pegi hospital, coz anak aku tu batuk, selesma & astma lg tu... so smpai kt hospital kami pn mendaftar mcm biasa lh, tggu smpai nama di panggl... ramai gak org semalam tu... no. kami di panggil no.16... tggu pnya tggu kn adalah pla emergency, wah, kelam kabut jugak lh staff kt sna tu.. ada org excident katanya.. kes 1... kami kt sna hmpir2 juga 1 jam lh... lama btl... so, smpai lh kereta ambulance 2 bw org excident... leher org tu patah, ish, takut sgt.. yg lawaknya kn dia mabuk time 2 mcm2 dia ckp... dia panggil mama,teriak2 ja apa tdk nurse 2 marah kt org tu... diorg excident coz terlanggar kerbau dgn teman dia... org mabuk kn.. bau sgt tau.... 

ada lg kes 2... pasal anak dia jatuh dr buaian, hancur isi bibir anak dia tu, mama budak tu ckp kt aku dia tk berani nk masuk, dia takut tgk darah.... mcmana lh ank tu blh jatuh dr buaian, mybe tkda org jaga kn... aku skrg lau anak main aku tgk juga coz takut jatuh ke apa.. aku tk nk lh anak aku cedera...  

kes 3, budak kena langgar org bermotor, ya allah, berdarah mulut dia bertitik2 kt lantai, cian eh.... anak aku pn apa lg takut juga... dgr2 org yg bermotor 2 kena pukul oleh org kmpng tmpt budak tu tinggal, cian juga kn, tp sapa suruh dia langgar... aku pn skrg ni hati2 dh driving, takut pla jd mcm 2... minta2 di jauhkn... amin...... 

ok lh tu ja story aku kt korang... story kosong ja bh tu... tk lh popular sgt...ok korang, wasalam....









Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi