"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

School Holiday

cuti sklh????
apa yg nak di buat???
byk pertanyaan & persoalan???

Cuti sklh lalu aku& family ku p pantai,
bestnya,
brkmpl dgn family kn sapa yg tk suka, di tmbh lg mck aku ada ke rmh,
tmbh seru jdnya,

time tu kami hntr beliau ku ke menumbok,
jd kami jln2 lh di sna,
pastu br kami p pantai, 
aku lupa pla nama pantai tu..(sory)

adalah sedikit foto yg aku ambil,
tp tk lh byk..
sekadar suka2 ja...



ni lh mck aku(mck kiah) & ikhwan



sory tk jelas ye...
mama, mck kiah & aku(yg tinggi)
ikhram &ikhwan(yg rendah)..


mama & ikhwan,
alala...
bida kn,
saja2 bh ni...
time ondaway mau blik,
ambil foto lh,
hehehe..

mama..



Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi