"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

Anak ku dah sekolah ????



Ni lh anak kesayangan ku,
Namanya Farid ikhwan,
seorang anak yang baik,dengar kata juga(tp kekadang je)
ikhwan lahir pada 31 ogos 2008,
lahir dihsptl beaufort,
sayangnya dia lahir secara pembedahan coz songsang,
tk tau lh napaa blh songsang mybe dh nasib kot,
betapa peritnya aku pd wak2 tu,
cuma Allah ja tau,
nasiblah ada husband yg memberi semangat pdku,
aku takut jg pd wktu 2,
first time kn.

Ikhwan..
mama harap adik akn jd anak yg soleh,
dengar ckp org tua, hormat org tua,
jadi lh anak yg berguna pd mama & abah,
pljrn jgn di lupa ya,..
jgn lupa pd mama & abah...
mama & abah syg ikhwan..

kecian juga dia ni,
lau dh nk g sklh pagi2 dh bgn,
kekadang payah jua mau bgn 2,
tp dia semangat btl nk g sklh,
biar demam pn mau jg p sklh,
kerja rmh pn payah2 jua di suruh buat,
tp tkpa dia masih kecil,jgn terlalu memaksa bh kn,

apa pn smpai sni ja lh.....
ok tq...






Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi